Self Servis World
Self Servis World, kendi kampanyalarınızı düzenlemenize olanak sağlayan ve Türkiye’de bir ilk olan kampanya yönetimi platformudur. Üstelik düzenlediğiniz kampanyaları, Yapı Kredi’nin kampanya yönetimi tecrübesi ve bilgi birikimiyle size özel belirlenen Yapı Kredi kredi kartı müşterilerine, tercih edeceğiniz iletişim kanalları aracılığıyla duyurabilirsiniz.
Self Servis World ile neler yapabilirsiniz?
Self Servis World ile yaş aralığı, cinsiyet vb. kriterlere göre oluşturacağınız filtreler sayesinde, dilediğiniz hedef kitleye dilediğiniz içerikte kampanyalar düzenleyebilirsiniz. Kampanyanızı isterseniz tüm Yapı Kredi kredi kartı müşterilerine hitap eden genel bir kampanya şeklinde; isterseniz aktif, pasif veya potansiyel müşterilerinize özel puan veya indirim kampanyası şeklinde tasarlayabilirsiniz. Böylece yeni müşteri adedinizi artırabileceğiniz gibi, eski müşterilerinizi geri kazanarak veya mevcut müşterilerinizin bağlılığını artırarak da cironuzda ve gelirinizde artış sağlayabilirsiniz.
Müşterilerinizi kampanyalarınızdan haberdar etmek için ise seçtiğiniz kampanya şekline özel hazırlanmış SMS ve e-posta iletişim kalıplarını kullanabilirsiniz.
Ayrıca platformda yer alan "Kampanya İzleme" ve "Raporlama" alanlarından sona ermiş veya sürmekte olan kampanyalarınızı takip edebilir, kampanyalarınızın sonuçlarını ve etkilerini raporlayabilir, birbirleriyle karşılaştırabilirsiniz.
Self Servis World nasıl kullanılır?
Self Servis World üyeliğinizi gerçekleştirebilmek için öncelikle Yapı Kredi World Üye İşyeri olmanız gerekir. Eğer mevcutta World Üye İşyeri’yseniz, Self Servis World'e Kurumsal İnternet Şubesi'ndeki "Üye İşyeri" menüsünden erişebilirsiniz. Self Servis World üyeliğinizi başlatmak için üyelik sözleşmenizi, müşteri statünüze göre Kurumsal İnternet Şubesi’nden online olarak veya Yapı Kredi şubelerimize gelerek imzalayabilirsiniz. Üyeliğinizin tanımlanmasıyla birlikte, Self Servis World platformuna giriş yaparak "Yeni Kampanya Oluşturma" sekmesinden kampanyalarınızı düzenlemeye başlayabilirsiniz. Eğer Yapı Kredi World Üye İşyeri değilseniz size en yakın Yapı Kredi şubemize uğrayabilir ve üye işyeri olmak için başvuruda bulunabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
Self Servis World Uygulaması ile ilgili her türlü soru ve sorununuz için Yapı Kredi Kurumsal Telefon Bankacılığı 444 0 448’i 7/24 arayabilirsiniz. Self Servis World için 444 0 448’i aradığınızda 1 ve 3’ü tuşlamanız yeterli.
Self Servis World üzerinden kaç gün süreli kampanyalar çıkabilirim?
Self Servis World kampanyaları en fazla 30 gün süreli olabilir.
Self Servis World kampanyaları, seçilen müşterilere ne zaman duyurulur?
Kampanyalar, kampanya başlangıç tarihinde, seçilen iletişim kanalları (SMS/e-posta) ile hedef kitleye duyurulur.
Self Servis World kampanya SMS/e-posta gönderimlerinde işyeri ismin nasıl gözükür?
Self Servis World’deki "Yeni Kampanya Oluşturma" menüsünün "SMS/e-posta İçeriği" adımında işyerinizin ismini güncelleyebilirsiniz, güncellediğiniz işyeri iletişim ismi, tabela unvanınız ile paralel olmalıdır.
Self Servis World kampanyalarında en fazla ne kadar ödül verebilirim?
Self Servis World Kampanyalarında bir müşteriye en fazla 50 TL ödül verilebilir. Kampanyalardan her müşteri 1 kere yararlanabilir.
Self Servis World aracılığıyla oluşturduğum kampanyalardan kimler yararlanabilir?
Üye İşyerlerimizin Self Servis World aracılığıyla oluşturduğu kampanyalardan sadece kampanya hedef kitlesi kapsamında iletişim yapılan Yapı Kredi kredi kart hamilleri yararlanabilir.
Self Servis World aracılığıyla müşterilerime vereceğim ödüller, kredi kart hamillerine ne zaman yansır?
Puan ödüllü kampanyalarda, kampanya kapsamında harcama yapan kredi kartı müşterilerine, puan ödülü işlem anında otomatik olarak yansıtılır. İndirim ödüllü kampanyalarda ise, kampanya kapsamında harcama yapan kredi kartı müşterlerine, indirim tutarı gün sonunda otomatik olarak artı bakiye olarak yansıtılır.
Self Servis World platformu üzerinden kampanya oluşturma ve kampanya ücreti ödeme adımlarını tamamladıktan sonra kampanyam başlangıç gününde aktif olur mu?
Self Servis World üzerinden kampanyanızı oluşturup ödeme adımını tamamladıktan sonra, kampanyanız Banka onayına gönderilir. Banka tarafındaki kontrolleri tamamlanıp onaylanan kampanyalar kampanya başlangıç gününde aktif olur.
Kampanya Oluştururken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
1) Self Servis World kampanya SMS/e-posta gönderimlerinde gözükecek işyeri isminin belirlenmesi
Self Servis World'deki "Yeni Kampanya Oluşturma" menüsünün "SMS/e-posta İçeriği" adımında işyerinizin ismini iletişim ismi alanına girerek güncelleyebilirsiniz. Güncellediğiniz işyeri iletişim ismi, tabela ünvanınız ile paralel olmalıdır. İletişim ismi güncellenirken dikkat edilmesi gereken diğer noktalar:
- İletişim ismi, önceden şubenize beyan ettiğiniz tabela ünvanı bilginiz ile uyumlu olmalıdır. Tabela ünvanı bilginizin güncellenmesi gerekiyor ise şubeniz ile irtibate geçebilirsiniz.
- İletişim isminde LTD, ŞTİ gibi kısaltmalar yer almamalıdır.
- İletişim isminde Türkçe karakterler kullanılabilir.
- İletişim isminde fazladan boşluk bırakılmamalıdır.
- De/da eklerinin seçimi atlanmamalıdır, seçilen de/da eki otomatik olarak iletişim ismine eklenecektir.
2) Kampanya tipi seçimi
Self Servis World ile 4 farklı tipte kampanya oluşturabilirsiniz. Bunlar Aktif, Eski Müşteri, Potansiyel ve Genel kampanya tipleridir.
- Aktif Kampanya: Aktif kampanya tipini mevcutta sizden alışveriş yapan müşterilerinizin memnuniyetini ve sadakatini artırmak için kullanabilirsiniz.
- Eski Müşteri Kampanyası: Eski müşteri kampanya tipini önceden sizden alışveriş yapan ama bir süredir alışveriş yapmayan müşterilerinizi geri kazanmak için kullanabilirsiniz. Bu kampanya tipinde belirlenen müşteriler sizden alışveriş yapmayı bırakmasına rağmen sizinle aynı faaliyet alanına sahip yakın lokasyondaki işyerlerinden alışveriş yapan müşterilerdir.
- Potansiyel Kampanya: Potansiyel kampanya tipini sizden harcama yapmamış olup aynı faaliyet alanına sahip yakın lokasyondaki işyerlerinden alışveriş yapan müşterilere ulaşmak adına kullanabilirsiniz.
- Genel Kampanya: Yukarıda belirtilen 3 kampanya tipinin bir karışımıdır. Genel bir müşteri kitlesine ulaşmak adına bu kampanya tipini seçebilirsiniz.
3) Kampanya oluşturma
Kampanyanızı 5 aşamada tamamlayabilirsiniz. Aşağıdaki 5 aşama tamamlanmadığı durumda kampanyanız otomatik olarak günsonunda iptal olacaktır.
- Kampanyaya dahil işyerlerinin belirlenmesi
- Kampanya tipi seçimi
- Kampanya kriterlerinin belirlenmesi
- İletişim tercihlerinin belirlenmesi
- Kampanya ödeme aşaması
4) Kampanya tekrarlama
Önceden denediğiniz ve başarılı bulduğunuz kampanyalarınızı "Kampanya İzleme" sayfasında seçip "Kampanya Tekrarla" sekmesine tıklayarak aynı şartlar ile belirlediğiniz tarihler arasında tekrarlayabilirsiniz. Kampanya tekrarla seçeneği ile oluşturulan kampanyalar yepyeni birer kampanya olarak oluşacak olup izleme ve raporlaması ayrıca takip edilebilecektir.
5) Kampanya hatırlatma
Dilerseniz en az 7 gündür devam eden kampanyanızı "Kampanya İzleme" sayfasında seçip "Kampanya Hatırlatma" sekmesine tıklayarak müşterilerinize hatırlatabilirsiniz. Kampanya hatırlatma seçeneği ile kampanya duyurumunuz önceden belirlediğiniz iletişim şekli ile kampanyanızdan henüz yararlanmamış müşterilerinize tekrar duyurulur.
6) Kampanyaların geçerli olduğu işyerlerinin müşterilere duyurulması
Kampanyanızın geçerli olduğu işyerlerinizin isim ve adres bilgileri SMS ve mailing ile sadece iletişim yapılan müşterilerinize duyurulur. Kampanya oluşturduğunuzda size özel olarak worldcard.com.tr altında bir sayfa oluşturulur ve bu sayfada kampanya bilgilerinizin yanı sıra kampanyaya dahil işyeri listesi ve işyerlerinin harita üzerinde lokasyonları gösterilir. Kampanyanız özelinde oluşturulan sayfalar kısa link ile kampanya duyurum SMS ve mailinglerinize otomatik olarak eklenir.